فرهنگسرای انقلاب برگزار كرد؛ نمایشگاه «مشاوره، اشتغال، آینده»

فرهنگسرای انقلاب برگزار كرد؛ نمایشگاه «مشاوره، اشتغال، آینده»

نمایشگاه «مشاوره، اشتغال، آینده» شامل فعالیت‌ها و دست‌ سازه‌های دانش‌آموزان مقطع متوسطه و پایه سوم راهنمایی منطقه 11 تهران به مناسبت هفته مشاغل در فرهنگسرای انقلاب برپاست.
شاه مرادی، مسوول برگزاری نمایشگاه «مشاوره، اشتغال، آْینده» در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: این نمایشگاه شامل 15 غرفه در قالب 4 گالری در رشته‌های فنی حرفه‌ای و كاردانش، مشاوره فردی، خانوادگی و گروهی و سایر رشته‌های فنی و هنری است.
وی افزود: عنوان این نمایشگاه با مشاوره آغاز شده تا جایگاه مشاور و مشاوره را در اشتغال و آینده شغلی دانش‌آموزان نشان دهد و این در حالی است كه شرح وظایف مشاوران در مدارس، برای كادر آموزشی، دانش‌آموزان و والدین آنها مشخص نیست و امكانات و بودجه كافی برای مشاوران درنظر گرفته نمی‌شود و آموزش و پرورش برای حضور چشمگیر آنها در حل و فصل مشكلات دانش‌آموزان بسترسازی نمی‌كند.
مسوول نمایشگاه «مشاوره، اشتغال، آینده» اعلام كرد: دانش‌آموزان می‌توانند از این نمایشگاه از 3 تا 8 اردیبهشت بازدید كنند و مشاوران مستقر در این نمایشگاه به سوالات آنها در زمینه‌های مختلف بویژه مسایل شغلی و تحصیلی پاسخ می‌دهند /$ سج


5 ارديبهشت 1384 12:36
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟