با معرفی برترین‌های كارآفرینی ایران دومین جشنواره «شیخ بهایی» به كار خود پایان داد

با معرفی برترین‌های كارآفرینی ایران دومین جشنواره «شیخ بهایی» به كار خود پایان داد

به گزارش خبرنگار «علمی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در آیین اختتامیه این جشنواره كه با حضور وزیر علوم‌، تحقیقات و فناوری و استاندار اصفهان برگزار شد، دكتر فیض بخش، عضو شورای عالی جشنواره اظهار داشت: توسعه كارآفرینی به عنوان یك فرهنگ در كشور نیازمند همكاری و مشاركت همه دستگاه‌ها است؛ بنابراین وجود یك نهاد فرابخشی كه امكان اثر گذاری بر وزارتخانه‌ها و سایر دستگاههایی كه در توسعه كارآفینی نقش بازی می‌كنند و امروز به طور مستقل و مجزا و بعضا به انجام فعالیتهای تكراری مشغولند ،‌بسیار ضروری می‌نماید.
وی افزود: بازنگری اساسی در نظام تعلیم و تربیت، آموزش و تربیت به ویژه ارتقاء جایگاه خلاقیت و كار تیمی در این نظام به عنوان حركت ملی به سمت كارآفرینی از جمله راهكارهای تقویت فرهنگ كارآفرینی در كشور محسوب می‌شود.
عضو شورای عالی جشنواره تصریح داشت: اصلاح قوانین كشور در صیانت از مالكیت معنوی و ایجاد ضمانت‌های اجرایی لازم برای این قوانین از جمله ضروریات توسعه كارآفرینی است كه تحقق این امور پیگیری جدی قوه قضاییه و مجلس را طلب می‌كند.
در ادامه این مراسم برگزیدگان جشنواره در سه بخش طراحان كسب و كار، كارآفرینان و حامیان كارآفرینی معرفی و تقدیر شدند.
در بخش طراحان كسب و كار «مجتبی فاطمی» با طرح «مشاوره برای داد و ستد سهام»، در بخش حامیان كارآفرینان، دانشگاه علم و صنعت، شركت حمایت از تولید كنندگان صنعت و كشاورزی بروجرد و مركز كار آفرینی دانشگاه صنعتی شریف به عنوان برگزیدگان جشنواره دوم معرفی و تندیس ویژه جهت را دریافت كردند.
در بخش كارآفرینان نیز علی اصغر هلالی، اسفندیار ایمان زاده، شكوه السادات هاشمی، وحید لولو و جعفر ذره‌بینی به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند. /$س


4 ارديبهشت 1384 17:16
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟