جشنواره طرحهای كسب و كار دانشجویان نقطه آغازی برای اشتغال آنان است

جشنواره طرحهای كسب و كار دانشجویان نقطه آغازی برای اشتغال آنان است

نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: جشنواره طرح‌های كسب و كار دانشجویان می‌تواند در كاهش بیكاری و اشتغال دانشجویان مؤثر باشد.
غلامحسین مظفری، نماینده مردم نیشابور به خبرنگار اجتماعی فارس گفت: جشنواره طرح‌های كسب و كار دانشجویان می‌تواند، نقطه آغازی برای اشتغال دانشجویان باشد و فلسفه وجودی این جشنواره نیز اشتغال است.
این نماینده مجلس افزود: ایجاد تعاونی‌های دانشجویی می‌تواند محلی برای افزایش تجربه و كارآمدی دانشجویان باشد تا پس از فارغ‌التحصیلی با تجربه بیشتر در عرصه‌های مختلف خدمت كنند.
مظفری تصریح كرد: جشنواره نباید حالت نمایشی و نمادین داشته باشد. بلكه انتظار می‌رود، راهكارهای علمی و عملی اشتغال دانشجویان مطرح و جنبه عملیاتی به خود بگیرد.
وی در ادامه با انتقاد از سازمان‌های مرتبط با كارآفرینی و اشتغال جوانان اظهار داشت: متاسفانه این سازمان‌ها از همه توان خود استفاده نمی‌كنند. آنچه در این سازمان‌ها رعایت نمی‌شود، اجرای صحیح قوانین و ضعف در مدیریت است، به گمان من در زمینه كارآفرینی و اشتغال به اندازه كافی قانون و سازمان وجود دارد.
نماینده نیشابور و معاون فراكسیون جوانان مجلس در باره تحقیق و تفحص از سازمان‌های مرتبط با اشتغال توسط فراكسیون جوانان مجلس گفت: احتمال تحقیق و تفحص ضعیف است، سیاست فراكسیون جوانان بر مذاكره است، گرچه در درون سازمان‌های مرتبط با اشتغال، ابزارهای نظارتی وجود دارد، اما نظارت لازم اعمال نمی‌شود، تحقیق و تفحص آخرین اقدام فراكسیون جوانان برای نظارت بر اقدامات سازمان‌های مرتبط با اشتغال است. /# سج


4 ارديبهشت 1384 9:44
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟