یك پاكستانی به جرم فراهم كردن شرایط مهاجرت جوانان پاكستانی به امریكا محكوم شد

یك پاكستانی به جرم فراهم كردن شرایط مهاجرت جوانان پاكستانی به امریكا محكوم شد

تهران، خبرگزاری سینا- سیدامید عرب
یك تبعه پاكستانی تبار ساكن آمریكا به جرم فراهم آوردن شرایط مهاجرت برای جوانان پاكستانی، به تحمل شش ماه حبس و پرداخت شش هزار دلار جریمه نقدی محكوم شد.
به گزارش سینا و به نقل از روزنامه واشنگتن پست، محمد انور، ملغب به مایك پاكستانی تا كنون سیصد و سی و چهار پاكستانی را از طریق فراهم آوردن شرایط ازدواج با دختران و زنان آمریكایی، وارد این كشور كرده و تمامی ثروت خود را از این راه به دست آورده است.
واشنگتن پست با اشاره به این مطلب كه جدیدا دولت آمریكا، اتباع پاكستان را از لیست قرعه كشی اعطای مجوز اقامت دایم موسوم به لاتری حذف كرده شیوه محمد انور را بهترین راه ممكن برای دریافت پاسپورت آمریكای معرفی كرده بود.
جوانان پاكستانی كه علاقه فراوانی به مهاجرت دارند، از طریق اقوام و دوستان خود با محمد انور رابطه برقرار می كردند و بعد از شناسایی زوجه آمریكایی، زمینه را برای ازدواج با او فراهم آورده و تا دریافت مدارك لازم با طرف مقابل زندگی مشترك داشتند.
محمد انور در مصاحبه جالب خود با واشنگتن پست مدعی شده بود كه این كار را برای خشنودی خانواده هایی انجام می داده كه فكر می كردند دخترشان برای ازدواج، فاقد قابلیت های لازم است و به همین دلیل به هر ترتیب كه بوده قصد داشته به والدین آنها تفهیم كند كه در ناباورانه ترین شرایط، همیشه كسانی و راههایی وجود دارند كه بتوانند فرد گرفتار در بن بست را نجات دهند.


19 آبان 1383 11:17
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟