جعل مدارك اقامت در آمریكا توسط زن و شوهر پرویی

جعل مدارك اقامت در آمریكا توسط زن و شوهر پرویی

تهران، خبرگزاری سینا - سیدامید عرب
یك زن و شوهر پرویی كه به مدت 23 سال در ایالات متحده آمریكا زندگی می كردند و با جعل سند و ساخت مدارك تقلبی زمینه اقامت مهاجران كشورهای مختلف را فراهم می آوردند بعد از جمع آوری شش میلیون و 753 هزار دلار، به دام پلیس فدرال آمریكا افتادند.
به گزارش سینا و به نقل از روزنامه ریچموند تایمز، خورخه ایبانز و همسرش مارویلوز زاوالا كه هر دو 40 ساله و اهل پرو هستند به مدت 23 سال دست به ساخت و جعل مدارك تقلبی می زدند و با استفاده از كاغذهای اصل و مهرهای تقلبی به مهاجرانی كه شانسی برای دریافت مجوز اقامت و پاسپورت آمریكایی نداشتند كمك می كردند را به خواسته خود رسیده و به كشورهای متبوعشان باز گردانده نشوند.
ریچموند تایمز افزود: پلیس در جستجوی خانه این دو پرویی به مقادیر زیادی از كاغذهای مخصوص نوشتن نامه های دولتی و مرتبط با امور پناهندگان دست پیدا كرد كه هنوز نحوه تولید و یا سرقت آنها برملا نشده است.
بنا به اعتراف این زن و شوهر آنها بابت فراهم آوردن زمینه برای اقامت دایم پناهندگان غیرقانونی مبلغ 12 هزار دلار دریافت می كردند كه با توجه به سابقه درخشان آنها در این فعالیت هیچ كس از پرداخت چنین مبلغی طفره نمی رفت.


19 آبان 1383 11:12
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟