تكلیف 700 مهاجر مفقود شده چینی با دستگیری یك باند قاچاق انسان مشخص می شود

تكلیف 700 مهاجر مفقود شده چینی با دستگیری یك باند قاچاق انسان مشخص می شود

با دستگیری یك باند 37 نفره قاچاقچیان انسان در چین كه اقدام به اخاذی و تجارت اعضای دن نیز می كردند احتمال می رود تا تكلیف 700 مهاجر چین كه از سال 1998 تا 2004 اقدام به مهاجرت كرده اما هنوز خانواده های آنها خبری از آنها ندارند، روشن شود.
به گزارش سینا و به نقل از گزارش روزنامه دیلی نیوز چاپ لندن ، پلیس چین پس از دو سال تحقیق فراوان به منظور دستگیری قاچاقچیان انسان توانست با دستگیری سه نفر از اعضای این باند، 34 متخلف دیگر را شناسایی و تحویل مقامات قضایی دهد.
این روزنامه در مورد نحوه دستگیری متخلفان نوشت: از سال 1998 تا سال 2004میلادی، هفتصد مورد گزارش ناپدید شدن كودكان و نوجوانان چینی به دست پلیس بین الملل این كشور رسیده بود تا اینكه طی تحقیقات فراوان مشخص شد افرادی به بهانه انتقال خانواده ها به كشورهای اروپایی، در میان راه ایده های شیطان خود را اجرا كرده و با كشتن مهاجران، اعضای بدن آنها را با قیمت گزاف به اروپا انتقال می دهند.
در پایان این گزارش آمده است كه اعضای دستگیر شده ضمن دریافت مبلغ چهارهزار دلار از پناهندگان برای انتقال آنها به اروپا و آمریكا، با فروش كلیه، قلب، چشم، شش و كبد مهاجران چندین میلیون دلار درآمد كسب كرده اند.
بنا به اعلام دادگاه جنایی پكن ، تمامی این افراد پس از پرداخت جریمه نقدی اعدام خواهند شد.


15 آبان 1383 16:4
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟