تاسیس و راه اندازی چند شركت تعاونی در استان اصفهان

تاسیس و راه اندازی چند شركت تعاونی در استان اصفهان

به گزارش جهانگیر مقدم مسوول روابط عمومی اداره كل تعاون استان اصفهان و به منظور انجام خدمات حمل و نقل و جابجایی مسافر درون شهری ویژه بانوان ، اولین شركت تعاونی آژانس بانوان با همكاری فرمانداری آران و بیدگل راه اندازی شد.
گفتنی است در حال حاضر این شركت تعاونی توانسته است برای هفت نفر عضو خود ایجاد اشتغال نماید كه با استقبال بانوان آران و بیدگل نیز مواجه شده است.
براساس این گزارش شركت تعاونی خدمات مشاوره ای همرازان مهرآفرین نیز با حضور مسوولین اداره كل تعاون و سازمان بهزیستی استان اصفهان در مركز كارآفرینی دانشگاه اصفهان رسماً افتتاح و آغاز به كار نمود.
هدف از راه اندازی این مركز كه توسط 7 نفر از فارغ التحصیلان رشته روانشناسی و مددكاری اجتماعی اداره می شود، ارائه خدمات مشاوره ای در امور تحصیلی ، ازدواج و خانواده و همچنین انجام آزمونهای استخدامی، هوش، شخصیت و اجرای پروژه های تحقیقاتی می باشد.
همچنین شركت تعاونی خدماتی دهیاران بخش مركزی اصفهان در راستای توسعه ترویج و تسهیل خدمات مربوط به امور روستاها و كشاورزان این بخش، با عضویت و اشتغالزایی 74 نفر از جوانان فارغ التحصیل و متخصصین امور مربوطه تاسیس و راه اندازی شد.
گفتنی است این طرح سهم بسزایی در كاهش هزینه ها و تسریع در امور عمرانی روستاییان را به همراه خواهد داشت./كد121213تا


12 دی 1383 12:13
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟