35 شعبه صندوق تعاون كشور آماده افتتاح شد

35 شعبه صندوق تعاون كشور آماده افتتاح شد

در راستای توسعه شبكه خدمات رسانی صندوق تعاون به اتحادیه های ، شركتهای تعاونی و اعضاء تعاونیهای 35 شعبه این موسسه تجهیز تكمیل و آماده راه اندازی شد.
صندوق تعاون كشور موسسه اعتباری اختصاصی بخش تعاون با هدف برقراری ارتباط تنگاتنگ و منطقی با تعاونیها و تسهیل و تسریع در خدمات رسانی و رفع مشكلات مالی آنان ، تا حال حاضر 203 شعبه در سطح مراكز استانها و شهرستانها دایر كرد كه با افتتاح این 35 شعبه محموع شعب صندوق تعاون به 238 شعبه افزایش خواهد یافت.
گفتنی است با توجه به شاخصه های ارزیابی تعیین شده جهت بررسی آمار عملكرد كمی و كیفی شعب صندوق تعاون در ششماهه اول سال جاری ، 129 شعبه این موسسه درجه یك 34 شعبه آن درجه دو 30 شعبه درجه سه و 10 شعبهه دیگر درجه چهار می باشد.
ضمن آنكه در حال حاضر بیشترین تعداد شعب صندوق تعاون مربوط به استانهای اصفهان، تهران، كرمان،مازندران و خراسان می باشد.
لازم به ذكر است كه یكی از برنامه مهم صندوق تعاون در سال آتی ادامه روند گسترش و توسعه شبكه عمومی صندوق تعاون در سطح كشور و ایجاد سرپرستی در سطح مراكز استانها می باشد. ذكر یك نكته ضروری است كه توفیق صندوق تعاون در سطح بخش تعاون و پاسخگویی مطلوب و مناسب به نیازهای متقاضیان اعتباری در این بخش مرهون توجه و حمایت جدی دولت به این موسسه و اقبال عمومی اتحادیه و شركتهای تعاونی و اعضا تعاونیها در بسط و گسترش ارتباط منطقی و تنگاتنگ با صندوق تعاون است.
در غیر این صورت صندوق تعاون با توجه به افزایش روزافزون تعاونیها و كثرت تعداد متقاضیان، نمی تواند پاسخگوی نیاز مالی همه درخواست كنندگان باشد. بلكه این موسسه با اتكا به منابع مالی موجود تنها می تواد به بخشی از نیاز متقاضیان پاسخ مثبت دهد./كد#170228ت


17 دی 1383 2:28
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟