با موافقت سازمان مدیریت و برنامه ریزی مركز تحقیق و توسعه بخش تعاون تاسیس می شود

با موافقت سازمان مدیریت و برنامه ریزی مركز تحقیق و توسعه بخش تعاون تاسیس می شود

مركز تحقیق و توسعه تعاون در صورت موافقت سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور با هدف ساماندهی پژوهش و تحقیق در حوزه تعاون ، سال آینده راه اندازی می شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ، وحید محمودی معاون تحقیقات ، آموزش و ترویج تعاون درجمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود : پیشنهاد تبدیل مركز آموزش عالی تهران به مؤسسه تحقیق و توسعه تعاون توسط این وزارتخانه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی داده شده و در این راستا تفاهمنامه ای با نظارت دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه تهران به امضاء رسید كه بر این اساس سه رشته كارشناسی و دو رشته كارشناسی ارشد در حوزه پژوهش و تحقیق تعاون گذاشته می شود.
وی توضیح داد :با اجرای این برنامه آموزشی تعاونی ها و پژوهش و تحقیق در سطوح عالی بدون دخالت دولت و با جذب تعداد بیشتری از محققان صورت می گیرد.
وی همچنین خبر داد: تاسیس پژوهشكده تعاون در استان یزد نیز با دو گرایش كارشناسی ارشد مدیریت تعاون و مدیریت كار آفرینی در دست اقدام قرار دارد .
محمودی راه اندازی سایت معاونت تحقیقات ، آموزش و ترویج این وزارتخانه ، ایجاد دانشگاه های مجازی تعاون و آموزش های غیر حضوری را از دیگر اقدامات این بخش در راستای افزایش یهره وری برشمرد. /كد$241520ت


24 آذر 1383 15:20
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟