تعاون

استاندار همدان:

اقتصاد دانش بنیان موجب کاهش هزینه‌های تولید می‌شود

همدان-ایرنا- استاندار همدان گفت: اقتصاد دانش‌بنیان با نگاه علمی و فناورانه به تولید در همه عرصه‌ها موجب کاهش هزینه‌های تولید، افزایش بهره‌وری، ارتقای کیفیت محصولات، رقابت‌پذیر شدن تولیدات در بازارهای جهانی و کاهش قیمت تمام‌شده محصولات در داخل می‌شود.

25 ارديبهشت 1401 15:4
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

نقش مهم صنایع کوچک در ایجاد اشتغال، رونق تولید، توسعه اقتصادی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: صنایع کوچک می ‏توانند نقش اساسی در برنامه ‏های آینده توسعه صنعتی و اقتصادی کشور داشته باشند.

25 ارديبهشت 1401 14:11
مسکنی:

بانک توسعه تعاون نیازمند نگاه تحولی برای ارائه خدمات اعتباری به تعاونگران است

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : بانک توسعه تعاون نیازمند نگاه تحولی برای ارائه خدمات اعتباری به تعاونگران است.

21 ارديبهشت 1401 9:12

حضور بیش از ۳۷ درصد کل شاغلان بخش تعاون در تعاونی‌های توزیعی

یکی از ضرورت‌ها به منظور دستیابی به پیشرفت در هر کشوری تعاون است. در واقع گاهی انجام برخی از کارها به‌صورت انفرادی یا امکانپذیر نیست یا زمان و هزینه قابل توجهی را نیاز دارد که نهایتاً هم نتیجه آن با نتایج کار جمعی و گروهی نیز قابل مقایسه نیست. از همین رو تعاون در همه جوامع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به طوری که حجت‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در صحبت‌های خود عنوان کرد: «بخش تعاون یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی است که باید آن را به جایگاه اصلی خود برگردانیم. در چشم‌اندازی که برای وزارتخانه در نظر گرفته‌ایم هدف رساندن تعاونی‌ها به سهم ۲۵ درصد در اقتصاد است.»

19 ارديبهشت 1401 8:48

هزار تعاونی روستایی در سال جدید احیا می شوند

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از احیای هزار تعاونی روستایی در سال 1401 در جهت ایجاد اشتغال پایدار و خرد در روستاهای کشور براساس شعار سال خبر داد.

6 ارديبهشت 1401 10:3
مسکنی» در آئین امضای تفاهم‌نامه با دانشگاه الزهرا:

وجود 11هزار تعاونی زنان از مهمترین ظرفیت‌های بخش تعاون است

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آئین امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بین معاونت امور تعاون و «دانشگاه الزهرا» گفت: وجود 11هزار تعاونی زنان از مهمترین ظرفیت‌های بخش تعاون است.

29 فروردين 1401 13:43

تشکیل اتحادیه کشوری تعاونی‌های دانش بنیان

رئیس کمیسیون دانش بنیان، فناوری ارتباطات و اطلاعات اتاق تعاون ایران از تشکیل اتحادیه سراسری تعاونی های دانش بنیان و فناور در سال جاری خبر داد.

27 فروردين 1401 9:38
مسکنی:

بخش قابل توجهی از اشتغال کشور در تعاون قابل اجرا است

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به شعار و فرامین رهبر معظم انقلاب درخصوص اشتغال‌زایی، بخش قابل توجهی از اشتغال کشور در بخش تعاون قابل اجراست.

23 فروردين 1401 14:17

نمایشگاه دستاوردهای وزارت کار، نمود اراده برای تحول‌ آفرینی در کشور است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقدامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تغییرات اساسی و بنیادین را در حوزه اشتغال کشور نوید می‌دهد.

21 اسفند 1400 13:9
برای توسعه، تقویت و کمک به ایجاد کار‌آفرینی

اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه برای کمک به ایجاد اشتغال در تعاونی‌ها

تفاهم‌نامه همکاری معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک رسالت در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم با هدف اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه برای توسعه، تقویت و کمک به ایجاد کار‌آفرینی و اشتغال در تعاونی‌ها امضا شد.

18 اسفند 1400 17:23
معاون امور تعاون وزارت کار خبر داد:

اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ٩٠ میلیارد تومانی به تعاونی‌ها

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه و ارزان قیمت ٩٠ میلیارد تومانی به تعاونی‌ها خبر داد.

18 اسفند 1400 16:53
در نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم انجام شد؛

امضای تفاهم‌نامه توسعه مشاغل خانگی کشور در قالب شرکت‌های تعاونی

تفاهم‌نامه همکاری ۲ معاونت امور تعاون و توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف توسعه مشاغل خانگی در قالب شرکت‌های تعاونی در نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم به امضا رسید.

16 اسفند 1400 17:42

ایجاد 34 هزار شغل در بخش تعاون

معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد 34 هزار شغل در بخش تعاون در سال جاری خبر داد.

16 اسفند 1400 13:8

تخصیص اعتبار وام دانشجویی تحصیلی و شهریه دانشگاه فنی و حرفه ای

اعتبار وام تحصیلی به مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال و وام شهریه به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال به حساب دانشکده و آموزشکده‌های سراسر کشور واریز شد.

14 اسفند 1400 13:33
توافق برای توزیع «بسته‌های معیشتی» شب عید

خبرهای خوش درباره تعیین دستمزد کارگران در راه است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره توزیع بسته‌های معیشتی برای شب عید گفت: به دستور رئیس جمهور، طراحی‌هایی را در وزارتخانه برای شب عید انجام دادیم و با معاون اول رئیس جمهور و سازمان برنامه نیز مطرح کردیم و جمع‌بندی از نظر ما تمام است. خبرهای خوبی از این جهت وجود دارد و اجازه می‌خواهم مقامات ذیربط آن را اعلام کنند.

14 اسفند 1400 12:0

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟