فرهنگي

کمیسیون اقتصاد و هنر بانوان در شهرهای اقماری کرج تشکیل می‌شود

ایسنا/البرز مشاور فرماندار و مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری کرج از تشکیل کمیسیون امور بانوان و خانواده در شهرهای اقماری این کلانشهر خبر داد و گفت: تجمیع ظرفیت های حوزه بانوان،اجرای برنامه های راهبردی، آموزشی و هنری در راستای توانمندسازی اقتصادی بانوان به ویژه بانوان سرپرست خانوار از جمله سیاست های این کمیسیون خواهد بود.

25 ارديبهشت 1401 14:2
پایگاه میراث جهانی چغازنبیل،‌خوزستان

نامه کارگران چغازنبیل و شوش به ضرغامی

کارگران دو پایگاه جهانی چغازنبیل و شوش در نامه‌ای به عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نسبت به وضعیت پرداخت حقوق‌ها و تاخیرهای طولانی‌مدت و مکرر و بلاتکلیفی در قرارداد کارِ نیروها معترض شدند.

25 ارديبهشت 1401 11:32
رئیس انجمن علمی گردشگری ایران:

گردشگری ماجراجویانه نوعی همنشینی فرهنگی با گردشگران است

ایسنا/یزد رئیس دانشگاه علم و فرهنگ و رئیس انجمن علمی گردشگری ایران با بیان این که گردشگری ماجراجویانه در ذیل گردشگری ورزشی با برخورداری از سهم بالایی در گردشگری توسعه‌گرا نوعی هم‌‎نشینی فرهنگی با گردشگران است، چشم پوشی از ظرفیتهای موجود در این رابطه را غفلت از سرمایه‌های کشور خواند.

24 ارديبهشت 1401 14:10
با افتتاح ۱۱ طرح گردشگری در نیمه اول سال‌جاری؛

زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر در طرح‌های گردشگری اردبیل فراهم می‌شود

اردبیل- ایرنا -مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت: نیمه اول امسال با افتتاح ۱۱ طرح مهم گردشگری در مناطق مختلف استان برای ۳۰۰ نفر زمینه اشتغال ایجاد می‌شود.

24 ارديبهشت 1401 13:33
برگزاری 6 نشست علمی و فرهنگی در نمایشگاه

عرضه 3000 عنوان کتاب انتشارات جهاددانشگاهی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

رییس سازمان انتشارات جهاددانشگاهی از حضور انتشارات جهاددانشگاهی با بیش از 3000 عنوان کتاب در سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و اجرای شش نشست علمی و فرهنگی دراین نمایشگاه خبرداد.

19 ارديبهشت 1401 13:31
به همت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی

رویداد استارتاپ ویکند علوم انسانی، اجتماعی و هنر برگزار می شود

رویداد استارتاپ ویکند علوم انسانی، اجتماعی و هنر در مرکز نوآوری علوم انسانی، اجتماعی و هنر به همت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی برگزار می شود.

18 ارديبهشت 1401 11:11

برگزاری کارگاه آموزش بازیگری در سپیدان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ کارگاه آموزش بازیگری نمایش با تلاش انجمن هنرهای نمایش و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سپیدان در حال برگزاری است.

17 ارديبهشت 1401 17:58
ثبت‌نام ۱۴۰ هزار نفر برای دریافت بُن نمایشگاه کتاب تهران

یارانه اختصاص یافته به دانشجویان، طلاب، اساتید و اعضای هئیت‌های علمی ۱۰۰ درصد افزایش یافته است

رئیس سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در یک نشست خبری توضیحاتی را درباره این رویداد فرهنگی ارائه داد و گفت: یارانه اختصاص یافته به دانشجویان، طلاب، اساتید و اعضای هئیت‌های علمی ۱۰۰ درصد افزایش یافته است به گزارش بازارکار، نشست خبری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پیش از ظهر امروز در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

17 ارديبهشت 1401 17:52
در گفتگو با معاون بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد

تلاش برای هموار کردن فعالیت ناشران ایرانی در رویدادهای بین‌المللی نشر

معاون بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران در تشریح برنامه‌های این بخش نمایشگاه گفت: برنامه‎‌های متنوعی همچون بازار جهانی کتاب، مهمان ویژه، دعوت و میزبانی از مهمانان، رؤسای نمایشگاه‌ها و بورسیه‌ها، دعوت و جانمایی سفارتخانه‌ها و مراکز فرهنگی داخلی و خارجی و نشست‌ها و فعالیت‌های فرهنگی را در دستور قرار داده‌ایم.

17 ارديبهشت 1401 17:47

روایت بهنوش بختیاری از تجربه خود و مصائب سینما

«به من گفت اگر یکم با من سازش و نرمش پیشه کنی، پولت را هم می‌دهم، من هم با لگد زدم توی کمر او و گفتم خاک‌ بر سر منِ بختیاری اگر به خاطر پول چنین کاری را انجام دهم.»

15 ارديبهشت 1401 15:51
از سوی امور مالیاتی اعلام شد

معافیت مالیاتی هنرمندان تا سقف ۲۶۰ میلیون تومان

معافیت مالیاتی بازیگران، اجرای صحنه خوانندگی و تهیه کنندگی، نشر و تکثیر و پخش آثار موسیقیایی، حراج آثار هنری فقط تا سقف ۲۶۰ میلیون تومان در سال قابل اعمال است.

12 ارديبهشت 1401 16:23
همزمان با عید سعید فطر

برگزاری نمایشگاه فرش دستباف ایرانی در مجموعه نیاوران

همزمان با عید سعید فطر نمایشگاه نشان‌های برتر فرش و تابلوفرش دستباف ایرانی در مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران با نگاه مسئولیت اجتماعی برای معرفی صنایع‌دستی کشور و هنرمندان این عرصه برپا می‌شود.

12 ارديبهشت 1401 8:48
برای نخستین بار در قالب جشنواره «نقد برتر» و در راستای سند تحول قضایی؛

قوه قضاییه از منتقدین برتر خود، تقدیر می‌کند

برای نخستین بار در تاریخ قضایی کشور و در راستای تحقق سند تحول قضایی، جشنواره «نقد برتر» با هدف احیاء حقوق عامه، گسترش عدل و آزادی‌های مشروع و شناسایی نقد‌های برتر و کاربردی در مورد دستگاه قضایی و نیز حمایت از منتقدین قوه قضاییه توسط عدلیه و با مشارکت نهاد‌های مردمی و تخصصی برگزار می شود.

10 ارديبهشت 1401 16:51
امروز جمعه

نادر طالب‌زاده پیشکسوت سینما و تلویزیون درگذشت

نادر طالب‌زاده، مجری و از برنامه‌سازان پیشکسوت سینما و تلویزیون درگذشت.

9 ارديبهشت 1401 22:39
ویژه بخش مجازی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران؛

اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان برای دریافت بُن اعتباری خرید کتاب ثبت‌نام کنند

ثبت‌نام برای دریافت بُن اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشور ویژه بخش مجازی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز پنج‌شنبه (هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱) آغاز می‌شود.

8 ارديبهشت 1401 22:36

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟