کمیسیون اقتصاد و هنر بانوان در شهرهای اقماری کرج تشکیل می‌شود

کمیسیون اقتصاد و هنر بانوان در شهرهای اقماری کرج تشکیل می‌شود

ایسنا/البرز مشاور فرماندار و مسئول امور بانوان و  خانواده فرمانداری کرج از تشکیل کمیسیون امور بانوان و خانواده در شهرهای اقماری این کلانشهر خبر داد و گفت: تجمیع ظرفیت های حوزه بانوان،اجرای برنامه های راهبردی، آموزشی و هنری در راستای توانمندسازی اقتصادی بانوان به ویژه بانوان سرپرست خانوار از جمله سیاست های این کمیسیون خواهد بود.

به گزارش ایسنا، سپیده غفاری با اعلام این خبر افزود: ظرفیت های فراوانی در شهرهای اقماری کرج وجود دارد که باید برای تبدیل آنها به فرصت های کارآفرینی، اقتصادی و فرهنگی و هنری سیاست گذاری شود.

وی افزود: به همین منظور کمیسیون های امور بانوان و خانواده در شهرهای اقماری کرج بزودی فعال می شوند و در قالب این تشکل های اجتماعی شاهد فعالیت های بانوان خواهیم بود.

غفاری همچنین با بیان اینکه در هر شهر اقماری کرج یک هنر شاخص باید به صورت فراگیر و تخصصی به بانوان آموزش داده شود، گفت: به دنبال احصاء ظرفیت های سنتی و بومی محلی بانوان، در شهر محمدشهر، فرش بافی بعنوان یکی از هنرهای بومی شناخته شده است که با پیگیری و اختصاص یکی از فرهنگسراهای محمدشهر به زودی شاهد گشایش خانه فرش در این شهر خواهیم بود.

وی افزود: سایر شهرهای اقماری کرج نیز به منظور راه اندازی خانه های اقتصاد و هنر ویژه بانوان، آمادگی خود را به دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری کرج اعلام نمایند.



25 ارديبهشت 1401 14:2
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟