کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان متعهد به ایجاد ۱۲ هزار فرصت شغلی شده است

کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان متعهد به ایجاد ۱۲ هزار فرصت شغلی شده است

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: این کمیته متعهد شده امسال ۱۲ هزار فرصت شغلی را برای مددجویان این نهاد حمایتی ایجاد کند.
به گزارش بازارکار جمال شیبه روز شنبه در حاشیه  نشست شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت در جمع خبرنگاران در سرسرای استانداری خوزستان بیان کرد: پارسال چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد اشتغال به این اداره کل تخصیص داده شد که چهار هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال از این میزان جذب شد و ۱۰ درصد باقی مانده نیز به دلیل تراز منفی برخی بانک‌ها پرداخت نشد.
وی گفت: علاوه بر پرداخت تسهیلات برای ایجاد اشتغال، بخشی از اشتغال زایی‌ها از سوی کاریابی‌ها انجام گرفت که در این بخش تسهیلاتی پرداخت نشد.
شیبه افزود: برای امسال اعتباری بالغ بر۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال درنظر گرفته شده که تاکنون ۶هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال از این رقم به بانک‌های خوزستان ابلاغ شده و باقی اعتبار از سوی تهران به بانک های استان ابلاغ نشده است.
شیبه؛ با بیان اینکه تعهد اشتغال پارسال این نهاد در خوزستان پنج هزار و ۵۰۰ نفر بود ادامه داد:هر فرد جویای کار و نیازمند می‌تواند از تسهیلات کمیته امداد امام (ره) خوزستان برای ایجاد اشتغال استفاده کند.

۱۳۰ هزار خانواده در خوزستان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.


24 ارديبهشت 1401 18:52
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟