وزیر علوم از دانشگاه فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی بازدید کرد

تاکید بر تربیت تکنسین؛
وزیر علوم از دانشگاه فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی بازدید کرد

 وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه برنامه های خود به استان خراسان رضوی، از دانشگاه فنی و حرفه ای این استان و مرکز رشد دانشکده فنی شهید منتظری بازدید کرد.
به گزارش بازارکار از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر محمد علی زلفی گل در جمع روسای دانشگاه‌های بزرگ سطح استان خراسان رضوی و دانشکده های فنی و حرفه ای این استان بر اهمیت ویژه آموزش های فنی و حرفه ای در سطح دانشگاهی و تربیت تکنسین برای حل مشکلات کشور تاکید کرد.
وی خطاب به مدیران این شعبه دانشگاه حرفه ای افزود: در کنار اعتبارات دولتی برای پیشرفت برنامه های خود و تکمیل پروژه های عمرانی از ظرفیت خیرین آموزش عالی استان خراسان رضوی استفاده کنید.
دکتر خاتمی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی نیز ضمن خیر مقدم به دکتر زلفی گل و میهمانان کشوری و استانی به قدمت دانشگاه فنی و حرفه ای در سطح کشور، توانمندی و ظرفیت اساتید و دانشجویان بویژه مرکز رشد دانشکده ها فنی و حرفه ای اشاره کرد و خواهان توجه بیشتر برای استفاده بیشتر از این ظرفیت ها شد.

گفتنی است دکتر ضابط سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد و چند تن از مدیران وزارت علوم، دکتر زلفی گل را در این بازدید همراهی می کردند.

 


24 ارديبهشت 1401 18:43
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟