دستورالعمل اجرایی تفاهم نامه مشترک سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و اتحادیه کارگران ساختمانی ابلاغ شد

در راستای ارتقاء مهارت کارگران ساختمانی و فصلی؛
دستورالعمل اجرایی تفاهم نامه مشترک سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و اتحادیه کارگران ساختمانی ابلاغ شد

 دستورالعمل اجرایی تفاهم نامه مشترک با اتحادیه کارگران ساختمانی در راستای مهارت کارگران ساختمانی و فصلی از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ابلاغ شد.
به گزارش بازارکار از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور؛ جامعه هدف دستورالعمل فوق شامل 500 هزار نفر از كارگران و استادكاران ساختماني كشور مي باشد که صرفاً از سوي اتحاديه كارگران ساختماني به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و ادارت كل استان ها معرفي مي شوند.
بنا براین گزارش، مسئوليت تأييد و هويت كارگران متقاضي در زمينه ثبت نام، تمديد و ارتقاء مهارت بر عهده اتحادیه ها و بازه زمانی آن تا پایان مدت تفاهم نامه مشترک (13/5/1402) می باشد.
این گزارش می افزاید: شناسایی و معرفی متقاضیان، ارتقاء سطح مهارت و بازآموزی نیروی کار شاغل در صنعت ساختمان شامل سطوح کارگر و فن ورز به منظورتوانمند سازی نیروی انسانی با تأکید بر آموزش مهارتی و تعیین مهارت و بهبود کیفیت ساخت و ساز ساختمان و مسکن، ساماندهی نیروی کار شاغل در صنعت ساختمان در راستای اجرای تفاهم‌نامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و اتحادیه تعاونی های تأمین نیاز استادکاران و کارگران ساختمانی و فصلی و ... از اهداف انعقاد این تفاهم نامه می باشد.  

براي مشاهده دستورالعمل اجرايي تفاهم نامه مشترك بين اتحاديه كارگران ساختماني و سازمان فني و حرفه اي كليك كنيد.


18 ارديبهشت 1401 14:55
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟