یكصد و دهمین كنفرانس بین المللی كار در 27 ماه می افتتاح می شود

با حضور نمایندگان حاضر در ژنو ؛
یكصد و دهمین كنفرانس بین المللی كار در 27 ماه می افتتاح می شود

 یکصد و دهمین نشست کنفرانس بین المللی کار (ILC) از 27 ماه می تا 11 ژوئن 2022 برگزار می شود. این کنفرانس در قالب ترکیبی (حضور و آنلاین) با حضور نمایندگان حاضر در ژنو و همچنین علاقمندان در سراسر جهان به صورت آنلاین برگزار می‌شود.
به گزارش بازارکار، جلسه افتتاحیه کنفرانس بین المللی کار کاملاً به صورت مجازی بوده و در 27 ماه می 2022 برگزار خواهد شد. کمیته های این کنفرانس از 30 ماه می کار خود را آغاز خواهند کرد. جلسات عمومی نیز بین 6 تا 11 ژوئن برگزار خواهند شد. همچنین، نشست عالی دنیای کار در 10 ژوئن برگزار می شود.
کنفرانس بین المللی کار در 11 ژوئن به کار خود خاتمه خواهد داد. از جمله موارد مهم در دستور کار این کنفرانس می توان به اصلاح احتمالی اعلامیه سازمان بین المللی کار در مورد اصول و حقوق بنیادین کار، 1998، برای گنجاندن شرایط کار ایمن و سالم خواهد بود.

همچنین، بحث اولیه در مورد کارآموزی، با دیدگاه ایجاد احتمالی یک استاندارد جدید بین المللی کار انجام خواهد شد. کمیته های تخصصی این کنفرانس نیز کار شایسته و اقتصاد اجتماعی و همبستگی و همچنین هدف استراتژیک اشتغال را به عنوان بخشی از مکانیسم پیگیری اعلامیه سازمان بین المللی کار در مورد عدالت اجتماعی برای جهانی شدن عادلانه، مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهند داد.

پس از خاتمه کنفرانس بین المللی کار، جلسه هیات مدیره سازمان بین المللی کار در 13 ژوئن برگزار خواهد شد که در آن اعضای هیات مدیره برای دوره 2023-2022 انتخاب خواهد شد. خبرنگارانی که قبلاً در سازمان ملل در ژنو تایید نشده اند و تمایل دارند که در کنفرانس بین المللی کار حضور داشته باشند، می توانند با ارایه مدارک شناسایی و نمونه کار ثبت نام کنند.

جلسات عمومی کنفرانس بین المللی کار را می توانید در پلتفرم جدید سازمان بین المللی کار (ILO Live)  دنبال کنید که شامل پوشش زنده جلسات عمومی می باشد. برنامه “World of Work Show” نیز که موضوعات کلیدی کنفرانس بین المللی کار را پوشش می دهد، از طریق پلتفرم جدید (ILO Live) پخش خواهد شد.

پوشش کامل کنفرانس بین المللی کار و همچنین عکس ها، فیلم ها و پیوندهای رسانه های اجتماعی از طریق صفحات وب کنفرانس در دسترس خواهد بود.

کنفرانس بین المللی کار که گاهی به عنوان پارلمان جهانی کار شناخته می شود، بزرگترین گردهمایی بین المللی است که به دنیای کار اختصاص دارد و نمایندگان دولت ها، کارفرمایان و کارگران از 187 کشور عضو سازمان بین المللی کار در آن حضور دارند. در این کنفرانس، نمایندگان درباره مسایل کلیدی جهان کار بحث کرده و استانداردهای بین المللی کار را تصویب می کنند. همچنین، اولویت ها و بودجه جهانی سازمان بین المللی کار را برای دوره های آتی تعیین می کنند.

برای اطلاعات بیشتر و ترتیب مصاحبه با رسانه ها، می توانید با بخش ارتباطات سازمان بین المللی کار به آدرس زیر تماس برقرار نمایید:

newsroom@ilo.org

 برای پوشش پخش و مصاحبه ها، می توانید با بخش رسانه ای سازمان بین  المللی کار به آدرس زیر تماس برقرار نمایید:

multimedia@ilo.org
     
۱


 


18 ارديبهشت 1401 9:5
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟