بانوان، پرچم‌دار دریافت تسهیلات اشتغال صندوق کارآف" /> بانوان، پرچم‌دار دریافت تسهیلات اشتغال صندوق کارآف" /> بانوان، پرچم‌دار دریافت تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید در ایرانشهر

بانوان، پرچم‌دار دریافت تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید در ایرانشهر

بانوان، پرچم‌دار دریافت تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید در ایرانشهر

بانوان، پرچم‌دار دریافت تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید در ایرانشهر
رئیس شعبه صندوق در شهرستان ایرانشهر گفت: صندوق کارآفرینی امید با حمایت ویژه از کارآفرینان در سال 1400، بیش‌از 260 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال آفرین را به 452 نفر متقاضی تسهیلات قرض الحسنه در شهرستان‌ ایرانشهر پرداخت کرده است.
رضا میرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: بیشترین میزان پرداختی تسهیلات در یک سال اخیر این شهرستان در اختیار بانوان قرار گرفته است به‌طوری که 317 نفر از بانوان ایرانشهر از این تسهیلات بهره مند شدند.
رییس شعبه صندوق در شهرستان ایرانشهر افزود: از سال 1400 تاکنون مهم‌ترین و بالاترین میزان پرداختی تسهیلات در این شهرستان در بخش مشاغل خدماتی بوده و 200 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.
این مسؤول با اشاره به وضعیت مطلوب کشاورزی در این شهرستان افزود: برای توسعه کشاورزی و فرآوری محصولات کشاورزی، صندوق کارآفرینی امید در ایرانشهر در یک سال اخیر بیش از 60 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است.
وی بیان کرد: درمانگاه شبانه روزی، کلینیک دندانپزشکی، سردخانه نگهداری خرما و دیگر محصولات کشاورزی، کارگاه ساخت تیرهای بتنی برق، کارگاه های سوزن دوزی بانوان از جمله طرح های‌ست که با حمایت صندوق کارآفرینی امید در ایرانشهر به بهره برداری رسیده است.


 


17 ارديبهشت 1401 16:52
چاپ | ارسال به ديگران

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟