راه اندازی دفتر مشاوره تحصیلی دانشجویان بین‌المللی

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد
راه اندازی دفتر مشاوره تحصیلی دانشجویان بین‌المللی

 معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران از راه اندازی دفتر مشاوره تحصیلی دانشجویان بین‌المللی این دانشگاه خبر داد و گفت: پیشنهاد می کنم رشد و افت تحصیلی دانشجویان خارجی توسط این دفتر به صورت منظم بررسی شود.
به گزارش بازارکار، دکتر محمد حسین آیتی در نخستین نشست فصلی معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران با معاون آموزشی پردیس بین‌الملل و کارشناسان این دانشگاه بر لزوم پیش‌بینی تمهیدات و مساعدت‌های لازم برای دانشجویان خارجی که به دلیل تأخیر در صدور ویزای تحصیلی، غیبت داشته و امکان استفاده از کلاس‌ها را نداشته‌اند تأکید کرد و گفت: دفتر مشاوره تحصیلی دانشجویان بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران راه اندازی شده است.
معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم رشد و افت تحصیلی دانشجویان خارجی توسط دفتر مشاوره تحصیلی دانشجویان بین‌المللی به صورت منظم بررسی شود و دانشجویانی که رشد تحصیلی داشته‌اند، مورد تشویق قرار گیرند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، وی یادآور شد: برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت نیز گامی مؤثر در مسیر بین‌المللی سازی و درآمدزایی برای دانشگاه علوم پزشکی تهران است که باید مورد توجه قرار بگیرد.


16 ارديبهشت 1401 14:36
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟