از 300 انتصاب وزارتخانه، 237 نفر از نیروهای بدنه وزارت کار هستند

دفاع وزیر کار در خانه ملت؛
از 300 انتصاب وزارتخانه، 237 نفر از نیروهای بدنه وزارت کار هستند

دکتر عبدالملکی: تعامل مجلس و دولت از الزامات راهبردی حاکمیت ملی، پیشرفت و اقتدار نظام است
به گزارش بازارکار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 11 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی از پاسخ های دکتر «حجت‌الله عبدالملکی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به سوال یکی از نمایندگان قانع شدند.
به گزارشبازارکار از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی این باره گفت: تعامل مجلس و دولت در جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از الزامات راهبردی برای حاکمیت ملی، پیشرفت و اقتدار نظام محسوب می شود.
دکتر «حجت الله عبدالملکی» گفت: برای خود و وزارت مردم تعامل بین قوا را به عنوان یکی از وظایف اصلی تعریف کردم.
وی افزود: رئیس جمهور نیز همواره بر این مسئله تأکید دارد.
عبدالملکی گفت: از 300 انتصاب وزارتخانه، 237 نفر از نیروهای بدنه وزارت مردم هستند و در واقع پس از بررسی چهار هزار رزومه امانت را به امانت دار سپردیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: هر قدر هماهنگی، همدلی، درک متقابل و تبادل اطلاعات بین قوا بیشتر و بهتر صورت گیرد، می‌توانیم از فرصت طلایی در دولت آیت‌الله رئیسی برای خدمت به مردم استفاده کنیم و در جهت حل مشکلات مردم گام برداریم.
عبدالملکی تاکید کرد: تایید مجلس بر عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسالت ما را سنگین‌تر کرده و خود را در مسیر فساد ستیزی و حرکت در مسیر تحقق گام دوم انقلاب استوارتر می‌بینیم.

 


11 ارديبهشت 1401 14:34
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟