جشنواره بین‌المللی فرهنگ ملل برگزار می‌شود

مدیر کل امور دانشجویان بین‌المللی سازمان امور دانشجویان اعلام کرد؛
جشنواره بین‌المللی فرهنگ ملل برگزار می‌شود

 مدیرکل امور دانشجویان بین‌المللی سازمان امور دانشجویان گفت: جشنواره بین‌المللی فرهنگ ملل تیرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار می‌شود.
به گزارش بازارکار به نقل از سازمان امور دانشجویان، دکتر جعفر رازقی با اعلام این خبر گفت: جشنواره بین‌المللی فرهنگ ملل با حضور دانشجویان بین‌المللی کشور تیرماه سال جاری در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین، با هدف، عمق‌بخشی در ارتباطات فرهنگی ملل در بستر فرهنگ غنی ایران اسلامی، آشنایی دانشجویان با فرهنگ، تاریخ، آداب و رسوم و صنایع دستی کشورهای مختلف برگزار خواهد شد.
وی افزود: تعمیق و جهت دهی به اوقات فراغت دانشجویان بین‌الملل و ترویج پیام دوستی، همدلی و مودت بین فرهنگ‌های متفاوت و دانشجویان غیرایرانی را از دیگر اهداف این جشنواره بیان کرد.
مدیرکل امور دانشجویان بین‌المللی اظهار داشت: در این جشنواره دانشجویان بین‌الملل شاغل به تحصیل در کشور به معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی، آداب و رسوم کشور خود می‌پردازند.

دکتر رازقی بیان کرد: در بخش مسابقه جشنواره به منظور معرفی دستاوردهای علمی، آداب و رسوم و فرهنگ نمایشگاه فرهنگ ملل غرفه‌های کشورهای مختلف برپا می‌شود و غرفه های برگزیده در زمینه‌های فرهنگ و تاریخ، هنرهای تجسمی، متون ادبی، صنایع دستی، غذای محلی، غرفه آرایی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

مدیرکل امور دانشجویان بین‌المللی اضافه کرد: همچنین مسابقه ویژه در دو بخش ذیل ارایه خواهد شد و غرفه‌های برگزیده در دو بخش ۱- مقاومت و بیداری اسلامی در آثار و فرهنگ کشور متبوع ۲- نمایش قرابت‌های فرهنگی، تاریخی، آداب و رسوم و ادبیات فیما بین ایران و کشورمتبوع معرفی خواهند شد.

دکتر رازقی در پایان گفت: علاوه بر آن در طی بازه زمانی جشنواره کارگاه‌های دانش‌افزایی و مهارت افزایی ویژه دانشجویان بین‌المللی برگزار خواهد شد و دانشجویان از اماکن گردشگری شهر قزوین بازدید خواهند داشت.

گفتنی است جشنواره بین‌المللی فرهنگ ملل تیرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین برگزار خواهد شد.

 


7 ارديبهشت 1401 8:31
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟