حرکت پیام نور به سمت دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم و راه‌اندازی ۳۱ مرکز رشد

رئیس دانشگاه پیام نور کشور خبر داد
حرکت پیام نور به سمت دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم و راه‌اندازی ۳۱ مرکز رشد

 رئیس دانشگاه پیام نور کشور گفت: هدف دانشگاه پیام نور علم نیست بلکه در حال حرکت به سوی دانشگاه های نسل سوم و چهارم است.
ابراهیم تقی‌زاده عصر امروز در آیین اختتامیه جشنواره ملی حرکت که در گلستان برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۴۰۰ هزار دانشجو در حدود ۵۰۰ مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور تحصیل می کنند و این دانشگاه در رشته های مختلف اعم از علوم انسانی، علوم فنی و مهندسی، کشاورزی، منابع طبیعی و هنر دانشجو پذیرش می کند.
وی به اقدامات دانشگاه پیام نور در راستای تحقق شعار سال اشاره کرد و متذکر شد: در راستای تحقق شعار «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» حداقل ۳۱ مرکز رشد در تمامی دانشگاه های پیام نور سطح کشور راه اندازی می شود.
فعالیت ۳۶ شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور کشور با بیان اینکه هدف دانشگاه پیام نور علم نیست بلکه در حال حرکت به سوی دانشگاه های نسل سوم و چهارم است، بیان کرد: در حال حاضر ۳۶ شرکت دانش بنیان در دانشگاه پیام نور در حال فعالیت است، همچنین در حال انجام مقدمات ایجاد پارک علم و فناوری در دانشگاه پیام‌ نور هستیم.

تقی زاده با بیان اینکه دانشگاه پیام نور ۱۵۶ نماینده در خارج از کشور دارد، یادآور شد: مجوز پذیرش دانشجوی خارجی در هفت استان کشور گرفته شده است، در حال حاضر دانشگاه پیام نور مراکز دانشگاهی خود را در کشورهای افغانستان، عراق، سوریه و لبنان مستقر کرده تا محورهای آموزشی را گسترش و بسط دهیم.

وی با بیان اینکه ۸۶۸ انجمن علمی دانشجویی در دانشگاه های پیام نور سطح کشور فعالیت می کنند، گفت: جشنواره حرکت زمینه ای برای رقابت این انجمن های علمی فراهم‌ کرد، ۲۵۳ اثر به جشنواره حرکت ارسال شد که این جشنواره امروز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

رئیس دانشگاه پیام نور کشور با اشاره به اینکه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور برای گام برداشتن در مسیر تعالی و رشد و پیشرفت کشور آماده می شوند، خاطرنشان کرد: در همه مراکز دانشگاه پیام نور به دنبال گسترش عدالت آموزشگاهی هستیم چرا که دانشگاه پیام نور شعار آموزش برای همه در همه جا و همه وقت را تحقق عملیاتی کرده است.


6 ارديبهشت 1401 18:9
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟