۵ طرح پیشران گردشگری در سرعین اجرایی می‌شود

نماینده مردم اردبیل در مجلس:
۵ طرح پیشران گردشگری در سرعین اجرایی می‌شود

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: پنج طرح بزرگ گردشگری با حضور سرمایه‌گذاران و فعالان غیردولتی در شهر سرعین اجرایی و عملیاتی می‌شود.
به گزارش خبرنگار مهر، علی نیکزاد عصر یکشنبه در نشست با اهالی شهرستان سرعین اظهار کرد: این طرح‌های مهم و پیشران تحول‌آفرین در سرعین در بخش گردشگری به عنوان اولویت اصلی توسعه این شهرستان اجرایی و عملیاتی می‌شود که در بخش‌های مختلف برای جذب گردشگران و توریسم داخلی و خارجی است.
وی تصریح کرد: امیدواریم با اجرایی شدن این طرح‌های بزرگ سرمایه‌گذاری، تحولی اساسی در شهرستان سرعین و تقویت نظام اقتصادی گردشگری انجام شده و از ثمره آن استان اردبیل در حوزه کارآفرینی و اشتغال‌آفرینی استفاده کند.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار این طرح‌های پیشران در حوزه گردشگری، برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در این شهرستان منابع مورد نیاز تأمین شده که از جمله این زیرساخت‌ها حوزه راه و همچنین راه‌اندازی پیست اسکی اوجور و طرح‌های اشتغالزا در حوزه زیرساخت‌های گردشگری است.
نیکزاد افزود: در کنار این اقدامات، ساخت خانه عالم با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و تأمین ۳۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مصوبات قبلی سفر به شهرستان سرعین عملیاتی خواهد شد که در فصل کاری انجام می‌شود بخش عظیمی از این طرح‌ها و پروژه‌ها به سرانجام برسد.
وی رویکرد دولت و همراهی مجلس را در توجه جدی به مناطق محروم و مستعد در بخش‌های گردشگری، صنعت و کشاورزی یادآور شد و خاطرنشان کرد: در بودجه سالانه منابع مورد نیاز برای اجرای این طرح‌ها در نظر گرفته شده و همچنان تلاش بر این است تا با تقویت طرح‌ها و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تحقق شعار سال به ویژه در بخش تولید و اشتغال‌آفرینی را شاهد باشیم.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سرعین می‌تواند با تنوع جاذبه‌های گردشگری در ابعاد مختلف طبیعی، تاریخی و همچنین مواهب خدادادی به یکی از قطب‌های بی‌نظیر گردشگری تبدیل شده و منابع اقتصادی عظیمی را نصیب استان کند. 


5 ارديبهشت 1401 14:22
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟