کمبود پزشک عمومی در دورود

کمبود پزشک عمومی در دورود

فرماندار دورود گفت: چاه‌های مهم آب روستایی به مولدهای برق اضطراری مجهز شوند.
احمد گودرزیان در نشست شورای اداری شهرستان دورود که در محل فرمانداری برگزار شد با اشاره به اینکه آگاهی از پدافند غیرعامل و آشنایی با آن باعث تقلیل آسیب‌پذیری و کاهش بحران و خسارات می‌شود، اظهار کرد: در بحث آب شرب، برق، صنعت و ارزاق عمومی پیش‌بینی‌هایی را صورت ندهیم به مشکل برمی‌خوریم.
وی تصریح کرد: در صورت قطع شدن آب در روستاها می‌بایست مخزن آب برای مدت زمان ۲ الی ۳ ساعت وجود داشته باشد.
فرماندار دورود با بیان اینکه  پیشگیری از آسیب‌ها و بحران‌ها اولویت دستگاه‌های اجرایی شهرستان باشد، خاطرنشان کرد: در صورت قطع برق نانوایی‌ها هم وجود سوخت جایگزین، گاز ال پی جی یا موتور برق از اهمیت بالایی برخوردار است.
گودرزیان اضافه کرد: چاه‌های مهم آب روستایی به مولدهای برق اضطراری مجهز شوند تا در صورت قطعی برق آب روستا قطع نشود.
وی بیان کرد: در تخصیص اعتبار برای دستگاه‌های اجرایی میزان اشتغال ایجاد شده مشخص شود تا در پایان سال بدانیم چند شغل ایجاد شده است.
فرماندار دورود با بیان اینکه ادارات می‌بایست در سال جاری دو برنامه شش‌ماهه ارائه دهند، افزود: هرکدام از مدیران دستگاه‌های اجرایی برنامه شش ماه خود را آماده و در موعد مقرر با حضور در فرمانداری آن را تشریح کنند که بخشی از این برنامه را در شهرستان و بخشی دیگر را با کمک مدیران استان به سرانجام خواهیم رساند.
گودرزیان با تأکید بر فعالیت مدیران در خارج از وقت اداری، ادامه داد: توسعه دورود با تلاش مضاعف و کنار هم قرار گرفتن همه مدیران شهرستان میسر می‌شود.
وی اظهار کرد: کلیه ادارات شهرستان موظف هستند طبق روال گذشته برنامه ملاقات عمومی با شهروندان را برگزار و گزارش ملاقات‌ها را به فرمانداری ارائه کنند.
فرماندار دورود با اشاره به کمبود پزشک خصوصاً پزشک عمومی در شهرستان خاطرنشان کرد: این موضوع را بارها از طریق استان پیگیری کردیم و متأسفانه به نتیجه‌ای نرسیدیم که انتظار می‌رود از طریق نماینده در سطح وزارت بهداشت پیگیری شود.
انتهای پیام

 


28 فروردين 1401 14:38
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟