پنجمین همایش بزرگداشت روز ملی منابع انسانی برگزار شد

با حضور رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی و دبیر کل خانه کارگر
پنجمین همایش بزرگداشت روز ملی منابع انسانی برگزار شد

پنجمین همایش بزرگداشت روز ملی منابع انسانی با حضور دکتر سرهنگی رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی و علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر و جمعی از مدیران منابع انسانی کشور پنجشنبه ۲۵ فرودین ماه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار بازارکار،در این همایش که توسط انجمن صنفی مدیران و مشاورین منابع انسانی  برگزار شد دکتر جواد محجوب رئیس انجمن صنفی مدیران منابع انسانی کشور با اشاره به اهمیت منابع انسانی برای دستگاه ها و سازمان و بنگاه های اقتصادی در کشور گفت: انجمن با شبکه سازی و توانمند سازی و ایجاد ارتباط با بخش های مختلف توانسته با مجموعه بزرگی از مدیران حوزه منابع انسانی تعامل و همکاری داشته باشد.
وی با تصریح اینکه در روز منابع انسانی و همزمان با روز ملی عطار نیشابوری  افتخار داریم در پنجمین گرامی داشت روز ملی منابع انسانی در خدمت مدیران و متخصصین محترم باشیم خاطرنشان کرد: چهل هزار نفر از مدیران و مسئولان منابع انسانی کشور با انجمن مدیران منابع انسانی تعامل و همکاری دارند.
در این همایش که به شکل وبینار و حضوری ( با توجه به شرایط روز ) از ساعت ۱۷ الی ۱۹ روز پنجشنبه ۲۵ فرودین ماه ۱۴۰۱  با مشارکت و حضور پیشکسوتان، مدیران ارشد و متخصصین با هدف گرامی داشت و توسعه و تعمیق فرهنگ جامعه در زمینه سرمایه‌های انسانی برگزار شد، پروفسور میرسپاسی استاد منابع انسانی و دکتر محمود ساعتچی به صورت ارسال فیلم و کلیپ به ارائه دیدگاه های خود پرداختند.
همچنین دکتر رحیم سرهنگی در سخنرانی خود به اهمیت منابع انسانی توجه کرد و گفت: متاسفانه آنگونه که به بخش نفت، شرکت و وزارت نفت توجه می شود به منابع انسانی و توسعه سرمایه های انسانی به عنوان سرمایه های اصلی کشور توجه نمی شود.


25 فروردين 1401 22:38
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟