زمان اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری مشخص شد

زمان اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری مشخص شد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: در خصوص تعرفه گذاری خدمات پرستاری الحمد الله اعتبار تخصیص داده شده و با همکاری سازمان‌های بیمه گر مثل تامین اجتماعی و بیمه سلامت امسال این مهم را اجرا خواهیم کرد.
به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بهروز رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در پاسخ به این پرسش که «اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری به کجا رسید؟»، خاطرنشان کرد: در خصوص تعرفه گذاری خدمات پرستاری الحمد الله اعتبار تخصیص داده شده و با همکاری سازمان‌های بیمه گر مثل تامین اجتماعی و بیمه سلامت امسال این مهم را اجرا خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: دو سال تاکید رهبری معظم انقلاب بر اجرای تعرفه گذاری بود و امسال با مذاکرات صورت گرفته با مجلس 5 هزار میلیارد تومان منبع برای آن پیش بینی شده تا اجرا شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درباره«نیروهای شرکتی و قراردادی تبصره یک، سه و چهار»،گفت: هرگونه استخدام و تبدیل وضعیتی نیاز به مجوز سازمان امور اداری و استخدامی دارد و در حال مذاکره هستیم تا مجوز تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی و... را بگیریم.
رحیمی متذکر شد: امسال دو موضوع تعرفه گذاری خدمات پرستاری حتما اجرا می‌شود و تبدیل وضعیت نیروها نیز یکی از اصلی ترین کارها در وزارت بهداشت است که دنبال عملی شدن آن هستیم. 


24 فروردين 1401 15:18
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟