نمایشگاه دستاوردهای وزارت کار، نمود اراده برای تحول‌ آفرینی در کشور است

نمایشگاه دستاوردهای وزارت کار، نمود اراده برای تحول‌ آفرینی در کشور است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقدامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تغییرات اساسی و بنیادین را در حوزه اشتغال کشور نوید می‌دهد.

به گزارش بازارکار به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی» در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت تعاون اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت کار نشان داد در صورتی که عزم اقدام در مدیران وجود داشته باشد، می‌توان کارنامه درخشانی ارائه کرد.

وی عملکرد وزارت مردم را گامی در جهت تبیین دستاوردهای نظام و امیدآفرینی در مردم عنوان کرد و افزود: این اقدامات تغییرات اساسی و بنیادین را در حوزه اشتغال کشور نوید می‌دهد.

سردار فدوی باور به خدمت به مردم را لازمه کار مدیران عنوان کرد و گفت: ریل‌گذاری مناسبی در بدنه دولت در حال انجام است، که امید داریم به رفع مشکلات کشور منجر شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین بر لزوم تمرکز بیشتر بر حوزه فساد‌ستیزی تأکید کرد.

نمایشگاه دستاوردهای وزارت مردم با رویکرد تبیین دستاوردها و خدمات شش ماه اخیر، بررسی چالش‌ها، معرفی اهداف و برنامه‌های آتی و واکاوی و آسیب شناسی اهداف و چشم انداز پیش‌ رو از ۷ اسفندماه به مدت ۲ هفته در مرکز نمایشگاه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال برگزاری است.


21 اسفند 1400 13:9
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟