آغاز ثبت‌نام در نمایشگاه اینوتکس یازدهم

آغاز ثبت‌نام در نمایشگاه اینوتکس یازدهم

ناحیه نوآوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، میزبان نمایشگاه بینالمللی اینوتکس میشود تا شرکتهای دانشبنیان و خلاق، دستاوردهای خود را در معرض نمایش بگذارند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ ناحیه نوآوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، میزبان نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس می‌شود تا شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، دستاوردهای خود را در معرض نمایش بگذارند.
این نمایشگاه سه هدف را دنبال می‌کند که نخستین هدف، به سرمایه‌گذاری مربوط است و به ارتباط سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌المللی با شرکت‌های دانش بنیان و خلاق منجر می‌شود. هدف دوم، به مشارکت و همکاری میان شرکت‌های داخلی و بین‌المللی می‌پردازد و هدف سوم، گفت‌وگو و شبکه‌سازی میان فعالان زیست‌بوم نوآوری و فناوری است.
سجاد عباسی‌قشمی دبیر برگزاری رویداد اینوتکس با بیان اینکه برای رسیدن به این سه هدف، نیاز است تا رویدادها و برنامه‌های مختلفی در طول سال، در کنار اینوتکس برگزار شود، گفت: این برنامه‌ها شامل معرفی شرکت‌های خلاق به سرمایه‌گذاران، رفع نیاز فناوران و ... است. این برنامه‌ها مجموعه 23 رویداد مختلف را شامل شده که در کنار اینوتکس برگزار می‌شوند.
فشمی‌ با بیان اینکه انتظار می‌رود میزان شرکت و استقبال در اینوتکس 2022، چشم‌گیرتر از سال گذشته باشد، گفت: در دوره گذشته، اینوتکس 24 هزار مخاطب داشت و حدود 400 شرکت و غرفه‌دار در این رویداد حضور یافتند که انتظار می‌رود این تعداد، در نمایشگاه امسال با رشد قابل توجهی همراه باشد.
ثبت‌نام زودهنگام نمایشگاه امسال تا 14 اسفندماه ادامه دارد که طبق آن، شرکت‌ها با مراجعه به سایت اینوتکس از تخفیف 30درصدی برخوردار می‌شوند.
شرکت‌های دانش‌بنیان نیز با ثبت‌نام تا تاریخ 14 اسفندماه، علاوه بر تخفیف 30درصدی، مشمول تخفیف 70درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی نیز می‌شوند.
شرکت‌های خلاق نیز درصورت ثبت‌نام در این تاریخ، علاوه بر تخفیف کلی، از 50درصد حمایت ستاد توسعه صنایع خلاق برخوردار می‌شوند.
در این رویداد، پارک فناوری پردیس، صاحب امتیاز این نمایشگاه بوده و دبیرخانه این نمایشگاه با همکاری شرکت‌های مختلف از بخش خصوصی، برگزارکنندگان نمایشگاه خواهند بود. همچنین معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست‌جمهوری، از حامیان و پشتیبان‌های دائمی نمایشگاه هستند. 


9 اسفند 1400 10:29
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟