قاضی قلابی در قم دستگیر شد

قاضی قلابی در قم دستگیر شد

دادستان قم از دستگیری یک «کارچاق‌کن» که مدعی اعمال نفوذ در پرونده‌های قضایی در استان بود خبر داد.
به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام‌حسن غریب دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری یک «کارچاق‌کن» که مدعی اعمال نفوذ در پرونده‌های قضایی در استان بود، خبر داد.
وی با اشاره به دستگیری این فرد و شناسایی مالباختگان از سوی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان قم و پیگیری‌های شعبه ۴ بازپرسی قم گفت: این متهم با جعل عنوان بازپرس و قاضی شعبه و کارمند دستگاه قضایی و با معرفی خود در پوشش فردی ذی‌نفوذ در دستگاه قضایی و آشنایی و نسبت خویشاوندی با مسئولان قضایی، وعده حل پرونده‌های قضایی، رفع آثار غیبت زندانیان از سیستم زندان و یا وعده استخدام در دادگستری را می داد.
این مقام قضایی متهم را فاقد هرگونه نفوذ و ارتباط با مسئولان و کارکنان دادگستری استان دانست و افزود: متهم دارای سابقه مشابهی با همین اتهام در سال‌های گذشته در استان بوده و تمامی ادعاهای او برای اعتمادسازی و فریب صاحبان پرونده‌های قضایی مطرح شده است.
دادستان قم با تأکید بر اینکه مراجعان دستگاه قضایی پرونده‌های خود را فقط از مسیرهای قانونی پیگیری کنند و از اعتماد به افراد مدعی نفوذ جداً پرهیز نمایند، به شهروندان توصیه کرد: در مواجهه با هر گونه موارد مشکوک و انجام امور از راه‌های غیرقانونی، مراتب را سریعاً به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گزارش دهند.


8 اسفند 1400 9:20
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟