برگزاری آزمون استخدام پلیس در مقطع درجه داری

معاون هماهنگ کننده پلیس البرز
برگزاری آزمون استخدام پلیس در مقطع درجه داری

معاون هماهنگ کننده پلیس البرز از برگزاری پنجمین مرحله آزمون استخدامی پلیس در مقطع درجه داری با رعایت کلیه دستور العمل های بهداشتی در استان خبر داد.
سرهنگ بیژن جنتی گفت: این پنجمین مرحله آزمون استخدامی پلیس در مقطع درجه داری مرد در سال جاری است و نتایج آن در نیمه دوم اسفندماه از طریق پیامک به داوطلبین اعلام خواهد شد.
او می گوید:فرماندهی انتظامی استان البرز به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین جوانان مومن، متعهد، علاقه‌مند و انقلابی استان البرز در مقطع درجه داری مرد به صورت پیمانی ۵ ساله با مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی تمامی رشته‌های نظری و فنی و حرفه جذب و استخدام می‌کند.
معاون هماهنگ کننده پلیس البرز گفت: از مهمترین شرایط استخدام حداکثر سن ۲۵ سال یعنی متولدین ۱۳۷۵ به بعد و دارای حداقل معدل کل دیپلم ۱۲ و میزان قد آن‌ها نیز حداقل ۱۷۰ سانتی متر می‌باشد که پس از سیر مراحل گزینشی با موفقیت به استخدام ناجا در خواهند آمد.
به گفته سرهنگ جنتی متقاضیان استخدام می‌توانند برای ثبت نام علاوه بر حضور در کلیه مقر‌های انتظامی ازجمله کلانتری‌ها و پاسگاه‌های محل سکونت خود نیز به هسته گزینش استان واقع در کرج، میدان توحید، بلوار بلال روبروی بانک صادرات مراجعه و یا در ساعات اداری به شماره تلفن ۰۲۶۲۱۸۲۷۴۰۹ تماس حاصل کنند.
انتهای پیام /ر.ن

 


7 اسفند 1400 10:7
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟