۴۰ گروه استارتاپی جدید امسال در مرکز فن‌بازار منطق" /> ۴۰ گروه استارتاپی جدید امسال در مرکز فن‌بازار منطق" /> ۴۰ گروه استارتاپی جدید امسال در مرکز فن‌بازار منطقه‌ای این شرکت جذب شدند

۴۰ گروه استارتاپی جدید امسال در مرکز فن‌بازار منطقه‌ای این شرکت جذب شدند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی:
۴۰ گروه استارتاپی جدید امسال در مرکز فن‌بازار منطقه‌ای این شرکت جذب شدند

۴۰ گروه استارتاپی جدید امسال در مرکز فن‌بازار منطقه‌ای این شرکت جذب شدند
رکنا:«طیب میرزایی» در نخستین رویداد استارتاپ دموی صنعت در اراک، افزود: هدف از برگزاری این رویداد معرفی استارتاپ‌های جدید برای جذب سرمایه‌گذار و تجاری سازی ایده‌های این گروه‌ها است.
به گزارش خبرنگار رکنا از اراک ، وی ادامه داد: هدف از تقویت استارت آپ‌ها با محوریت صنایع کوچک و متوسط و شهرک‌های صنعتی، توسعه کارآفرینی و تنوع بخشی به فعالیت های صنعتی نوظهور و استفاده از توان این ظرفیت در جهت بهبود فضای کسب وکار، افزایش سرمایه‌گذاری و توسعه فعالیت‌های مکمل است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی اظهار داشت: شناسایی ایده‌های خلاق و نوآورانه و حمایت از استارت آپ‌ها در حوزه SMEها (بنگاه‌های کوچک و متوسط) و شهرک‌های صنعتی از برنامه‌های مهم شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی است.
میرزایی بیان کرد: باتوجه به نقش نوآوری و خلاقیت در توسعه صنعتی و لزوم تحقق انقلاب صنعتی چهارم شرکت شهرک‌های صنعتی همواره به دنبال تحقق افزایش رقابت‌پذیری، ارتقای فناوری و نوسازی صنایع استان موارد فوق بوده و برنامه‌ریزی‌های مدونی نیز در این حوزه تدوین شده است.
وی اضافه کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی در چهارسال گذشته اقدام به شناسایی بیش از ۳۰ تیم استارت‌آپی کرده و با برگزاری سه رویداد استارت‌پ دمو سعی در معرفی این تیم‌ها به سرمایه‌گذاران را انجام داده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: در سه رویداد گذشته با اهدای جوایز نقدی از ۹ تیم استارت‌آپی برتر تقدیر شده و شماری از این تیم‌ها اکنون در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار اراک مستقر هستند.
میرزایی، استقرار رایگان در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار به مدت ۶ ماه، پرداخت کمک هزینه به‌کارگیری یک نیروی انسانی به مدت یک سال تا ۵۰ درصد و ۱۰ میلیون ریال، دریافت غرفه در نمایشگاه خارجی تا سقف ۸۰ درصد و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، حضور در نمایشگاه خارجی تا سقف ۸۰ درصد و یک میلیارد ریال را از مهمترین حمایت­های شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی اظهار استارتاپ‌ها عنوان کرد.
۳۳شهرک و ناحیه صنعتی در استان مرکزی فعالیت میکنند.


22 آذر 1400 11:34
چاپ | ارسال به ديگران

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟