۱۸۰نفر نیرو به لاستیک بارز کردستان اضافه می‌شود

مدیرعامل گروه صنعتی بارز:
۱۸۰نفر نیرو به لاستیک بارز کردستان اضافه می‌شود

ایسنا/کردستان به گفته مدیرعامل گروه صنعتی بارز، این شرکت درصدد است از ۱۶ هزار حلقه ظرفیت تولید را به ۲۳ هزار حلقه برساند که با تحقق این مهم، ۱۸۰ نفر نیز به مجموعه بارز اضافه می شود.

 میرزایی، در نشست با اصحاب رسانه کردستان زیرمجموعه های گروه صنعتی بارز را شامل سه شرکت بارز کرمان با ظرفیت سالانه ۹۰ هزار تن، بارز کردستان با ظرفیت ۳۶ هزار تن تولید و شرکت بارز سیرجان در سطح کشور به عنوان بزرگترین تولیدکننده تایر در کشور ذکر و اظهار کرد: شرکت بارز لرستان نیز با ظرفیت تولید ۵۰ هزار تن در حال راه‌اندازی است که در حال حاضر ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

وی، بارز را جزو شرکت‌های برتر دنیا دانست و افزود: اگر مجموعه‌های توسعه‌ای ما انجام شود از ۱۰۰ شرکت برتر دنیا خواهیم بود.

میرزایی با اشاره به بدهی سه هزار میلیاردی بارز اعلام کرد: سال گذشته به دلیل قطعی برق ۱۰ درصد اُفت تولید داشتیم.

وی اعلام کرد: با اجرای طرح تولید ۴۴ هزار تنی در کرمان تا دو ماه آینده انتشار یک‌هزار میلیارد اوراق را خواهیم داشت. 

به گفته مدیرعامل گروه صنعتی بارز، این شرکت درصدد است از ۱۶ هزار حلقه ظرفیت تولید را به ۲۳ هزار حلقه برساند که با تحقق این مهم،  ۱۸۰ نفر نیز به مجموعه بارز اضافه می شود.

وی فعالیت صادرات محور را از اهداف اصلی این شرکت ذکر کرد و گفت: در این راستا امسال نسبت به سال قبل، تا کنون به لحاظ حلقه‌ای ۹ درصد و به لحاظ وزنی ۱۰ درصد افزایش تناژ داشته‌ایم.

میرزایی سیاست اصلی گروه صنعتی بارز را تغییر سبد و توجه به امر کیفیت تولید دانست و اذعان کرد: مواد بارز با کیفیت‌تر از چین است و بارز با تایرهای وارداتی رقابت می‌کند.

 مدیرعامل گروه صنعتی بازر، با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی برای جذب نیرو در این مجموعه خاطرنشان کرد: اواخر سال ۱۴۰۰ آزمون برگزار شد و از هفته آینده دو برابر ظرفیت افراد به مصاحبه دعوت می‌شوند.


24 ارديبهشت 1401 10:49
چاپ | ارسال به ديگران

سایت های مرتبط